VÍŠ, KDO TI UŠIL TRIKO?

Už v pondělí 24. dubna startuje Fashion Revolution Week. Virtuální happening, který každoročně připomíná pád bangladéšské oděvní továrny Rhana Plaza a jehož cíl je jediný – transparentní módní průmysl.

Zapište si za uši dva zásadní hashtagy:

#whomademyclothes

#fashionrevolution

a připojte se k tisícům spotřebitelů po celém světě, kteří sdílejí své fotky v oblečení naruby a zvyšují tak povědomí o tématu současného fungování módního průmyslu.

V roce 2016 sdílelo své fotky v oblečení naruby s hashtagem #whomademyclothes více než 70 000 lidí. Příspěvky měly celkový zásah/reach 129 milionů uživatelů sociálních sítích (každá sdílená fotka se v průměru násobí krát 1800). 1274 postů se dočkalo odpovědi od dané značky.

Pojďme tahle čísla v letošním roce opět navýšit. Ukažme konkrétním oděvním značkám, že nás zajímá kdo, kde a v jakých podmínkách naše oblečení ušil.

JAK SE ZAPOJIT?

  1. Vyfoťte se v oblečení naruby tak, aby byl vidět štítek se jménem dané oděvní značky.
  2. Fotku nahrajte na sociální sítě v průběhu Fashion Revolution Week 24. – 30. 4. 2017
  3. Označte fotku Dear @značka #whomademyclothes

(např. Dear @ZARA #whomademyclothes)

  1. Ujistěte se, že je daná značka dobře označena tak, aby pro ni byl Váš příspěvek viditelný a ukažte tak, že Vás zajímá, v jakých podmínkách a kým bylo dané oblečení ušito.

Tak v pondělí, CVAK!

Text: Veronika Blabla Hubková

Fotka: Fashion Revolution

prev
next